Vast aanspreekpunt
Een vast aanspreekpunt voor al je mobiliteitszaken.
Met een Service Level Agreement (SLA) bij Munsterhuis Zakelijk krijg je duidelijke afspraken over onze dienstverlening. Dit zorgt voor transparantie, betrouwbare service en de zekerheid dat jouw bedrijfsvoering soepel blijft verlopen.
Een Service Level Agreement (SLA) met Munsterhuis Zakelijk legt duidelijke afspraken vast over de mobiliteit van jouw organisatie, zoals onderhoud, reparatie en banden. Hierdoor blijven jouw zakelijke auto's altijd mobiel. Daarnaast biedt de SLA ruimte voor maatwerk, waaronder vervangend vervoer. Wij bespreken graag de mogelijkheden die bij jouw bedrijf passen.
Een vast aanspreekpunt voor al je mobiliteitszaken.
Inzich in onze service en de processen bij een serviceaanvraag.
Regelmatige evaluaties van de gemaakte serviceafspraken.
De mogelijkheid om het contract tussentijds te beëindigen.
Wil je meer weten over onze Service Level Agreements en hoe wij jouw mobiliteit kunnen optimaliseren? Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.