Service Level Agreement bij Munsterhuis Zakelijk

Met een Service Level Agreement (SLA) bij Munsterhuis Zakelijk krijg je duidelijke afspraken over onze dienstverlening. Dit zorgt voor transparantie, betrouwbare service en de zekerheid dat jouw bedrijfsvoering soepel blijft verlopen.

Wat is een Service Level Agreement (SLA)?

Een Service Level Agreement (SLA) met Munsterhuis Zakelijk legt duidelijke afspraken vast over de mobiliteit van jouw organisatie, zoals onderhoud, reparatie en banden. Hierdoor blijven jouw zakelijke auto's altijd mobiel. Daarnaast biedt de SLA ruimte voor maatwerk, waaronder vervangend vervoer. Wij bespreken graag de mogelijkheden die bij jouw bedrijf passen.

Wat kan worden opgenomen in een SLA?

  • Onderhoud en reparatie van het wagenpark.
  • Gereduceerde prijzen voor onderhoud, reparatie en banden in onze werkplaatsen.
  • Duidelijke afspraken en betaalbare tarieven voor vervangend vervoer.
  • Aantrekkelijke zakelijke tarieven voor autoverhuur.
  • Concrete afspraken met betrekking tot schadeherstel.
  • Onderhoud op maat en geheel afgestemd op je auto's.

Voordelen SLA bij Munsterhuis Zakelijk

Vast aanspreekpunt

Een vast aanspreekpunt voor al je mobiliteitszaken.

Transparantie

Inzich in onze service en de processen bij een serviceaanvraag.

Evaluatie

Regelmatige evaluaties van de gemaakte serviceafspraken.

Flexibiliteit

De mogelijkheid om het contract tussentijds te beëindigen.

Neem de volgende stap naar optimale mobiliteit

Wil je meer weten over onze Service Level Agreements en hoe wij jouw mobiliteit kunnen optimaliseren? Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.